"Mert a tánc mindenkié"...

Tóth Sára-TáncRehabilitáció

50 Tehetséges Fiatal Magyar Program: Adni, kapni, visszaadni

2017. június 12. - TáncRehabilitáció

 

Nem ezt terveztem második bejegyzésnek, de annyira pozitív és aktuális, hogy minél előbb szeretnék beszélni róla. Most láttam, hogy a La Femme magazin 50 Tehetséges Magyar Fiatal programjának online felületén látható a velem készített bemutatófilm.

Ezt a programot a La Femme magazin hívta életre. Az idei a harmadik évad, és igen én is bekerültem :).  

Ez azért is nagy dolog, mert több mint ezren jelentkeztek és ebből többszörös rostálás után maradtunk 50-en, akik fél éves mentor programot kapunk segítségül.  Az én mentorom Tiszttartó Titusz médiaszakember, a Class fm korábbi programigazgatója, aki segít nekem fejlődni emberileg, szakmailag, de legfőképpen kommunikációban. 

Nagyon boldog vagyok, hogy részese lehetek ennek a programnak, hiszen nagy terveim vannak, s ehhez rengeteg ötletre, impulzusra, segítő energiára van szükségem. A La Femme biztosítja, hogy az ötven tehetség időnként találkozzon és kevésbé hivatalos keretek között is beszélgessünk, mint például pár nappal ezelőtt a kiadó kertjében rendezett kerti partin, ami nagyon jól sikerült és hasznos beszélgetéseket folyathattam társaimmal, de azért jól is éreztük magunkat.:)  Imádom a saslikot. :) 

2.jpg

De visszatérve a videóra: eléggé izgultam a felvétel előtt, leginkább azért, mert annyi mindennel foglalkozom, hogy azt nem könnyű frappánsan és röviden összefoglalni. Meg azért is, mert a videó előtt még fotózás is volt. :) 

 mil_9569.jpg

mil_9637.jpg

A felvétel alatt beszéltem is sok mindenről, de azért a szerkesztőknek sikerült úgy összerakni az anyagot, hogy az másfél percben elég jól megmutatja a lényegét annak amit csinálok és valamelyest megismerhető belőle a gondolkodásmódom és az értékrendem is.  

Mióta részese vagyok a programnak sokat gondolkoztam azon, hogy mit is jelent az,hogy tehetség, Őszintén szólva még mindig nem vagyok abban biztos, hogy ezt egyértelműen definiálni lehet, viszont ahogy egyre többet találkozom a többiekkel, egyre jobban megismerem őket, egyre tisztábban kirajzolódnak olyan jellemzők, amiben közös pontot vélek felfedezni valamennyiünkben. Például, hogy kitartóak vagyunk és törekszünk elérni a céljainkat. Vagy hogy mennyire hiszünk abban, amit csinálunk, és fantasztikus élmény mikor őszintén rácsodálkozhatunk, hogy nagyon hasonló szakmai nehézségekkel állunk szemben, miközben nagyon eltérő területen dolgozunk. De a legjobb, amikor a valaki frappáns ötleted ad arról, hogyan oldotta meg ő az adott helyzetet. Szerintem mindannyian azért küzdünk, hogy teremtsünk valami innovatívat és nyomot hagyjunk magunk után. 

Egy ilyen videóban sajnos nincs elég idő arra, hogy részletesen kifejtsem a gondolataimat, de van itt néhány dolog, ami kimaradt és én nagyon fontosnak tartok. Munkámról már írtam nektek, hogy Magyarországon úttörője szeretnék lenni a sérültek számára kifejlesztett rekreációs és egyben rehabilitációs táncterápia meghonosításának és elterjesztésének. S mint nagy vállaláshoz, ehhez is nagyon fontos a kitartás és hogy az ember szeresse, sőt imádja a munkáját. Hogy mindig nyitott legyen új dolgokra és érdekelje, hogyan lehetne még többet nyújtani, vagy még több területtel összekapcsolni a tevékenységet. Fontos, hogy a nálunk fejlettebb empátiájú és gazdasági lehetőségű országok mintáit is folyamatosan figyeljem, kapcsolatokat építsek a világ legjobb szakembereivel, hogy folyamatosan tanuljak, de ne csak az iskolában: szakemberektől, helyzetekből, és igen, a sérült emberektől is, hiszen minden ember egy csoda, és a segíteni akarás, a szeretet is egy nyelv, még ha nem is beszéli mindenki tökéletesen. Az én területemhez elengedhetetlen a hit, a szenvedély, az alázat és a feltétel nélküli elfogadás - ezek nélkül semmire sem jutnék.

3_1.jpg

 

Az 50 Tehetséges Magyar Fiatal kiadványban olvastam a programmal kapcsolatban egy szerintem nagyon fontos dolgot: ’adni, kapni, visszaadni’. Ez a gondolat nagyon közel áll hozzám, a munkámhoz, a szenvedélyemhez – az egyéniségemhez. Ráadásul tökéletesen alkalmazni tudom a saját életemben: a La Femme adott egy lehetőséget, amivel azért szeretnék élni, hogy a minél többet adhassak a sérülteknek, akikkel együtt dolgozom.

mil_9371.jpg

A programban való részvételem, a tény, hogy 1000 ember közül kiválasztottak, tovább erősíti bennem az elhatározást, hogy valóra váltsam az álmaimat; hogy kitartsak a nehéz időkben, hogy utána élvezni tudjam a sikert.

Nagy köszönettel tartozom ezért a La Femme magazinnak és a tehetség.hu-nak, valamint Táborossy Gabriellának ,aki elküldte nekem a jelentkezésre való felhívást.

A bejegyzés trackback címe:

https://tancrehabilitacio.blog.hu/api/trackback/id/tr6112586575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása