"Mert a tánc mindenkié"...

Tóth Sára-TáncRehabilitáció

Kedves Aerobik edzők

2018. június 15. - TáncRehabilitáció

Lehetséges, hogy a következő blogbejegyzésem nem fog minenkinek tetszeni, de nem is kell és nem is lehet mindenkinek megfelelni. Egy biztos, hogy őszintére sikeredett a bejegyzés, azt pedig nem mindenki szereti. 

kepek.jpg

A minap totálisan ledöbbentem, elmentem egy konditerembe és érdeklődtem a jelenlegi árakról, mivel én Egyéni Vállalkozó vagyok és magán klienseim / tanítványaim vannak,valamint szervezetekkel és alapítványoknak állok kapcsolatban, ezért érdekelt, hogy a fitness és edzőtermek világában milyen a jelenlegi piaci helyzet. Annyit elárulok, hogy nem kedveltem meg  az edzőtermeket. 

Kiderült, hogy roszabb mint amire számítottam, ugyanis teljesen elfogadott, hogy a XXI. században egy aerobik edző egy órás edzés megtartásáért 1500 ft-ot kap. Nos igen, körübelül ennyit keres egy diák vagy egy hostess egy óra alatt. Természetesen ennyi pénzért én nem tartanék meg egyetlen órát sem. Hogy miért? Ennek nagyon egyszerű okai vannak, összeszedtem nektek pár pontot,hogy miért nem. 

circle_sign_1500_svg.png

1, Ezzel a szakmát kicsinyítik le,  és azt sugallják, hogy egy értéktelen szakma edzőnek lenni. 

2,  Elfogadottá válik a piacon egy árkategóia, amihez hozzá szoknak mind az edzők, mind pedig a konditermek.

3, Motiválatlanná válnak az edzők, amit nem is csodálok 1500-ft-ért. :) 

4, Ne felejtsük el azt, hogy egy edző ahhoz, hogy jó órát tartson karban kell tartania a testét, vagyis egészségesen kell étkeznie, masszőrhöz kell járnia és modern edzőruhákat kell vennie.                                                                   ( én azt gondolom, hogy mindez időt és pénzt igényel, lehet, hogy ezek nélkül is megoldja valaki, az kérem jelentkezzen nálam és mondja el a titkát, nagyon kiváncsi vagyok rá.:) 

5,  Ne felejtsük el azt sem, hogy nem mindenki mellékállásban edző és hobby-ból mozgatja meg az embereket. Vannak olyan elhívatott szakemberek is akik akár gyermekkoruk óta edzőnek készülnek, és hivatásuknak érzik hogy másoknak segítsenek. 

6, Jó esetben az ember szeretné, hogy a tudása megtérüljön és pár hónap vagy maximu egy éven belül vissza termelje azt az összeget amennyibe került maga a tudása (végzettsége). Ha ez a cél, akkor nagyon messze vagyunk attól, hogy ezzel az óradíjjal vissza tudjuk fizetni a képzést. 

7, Had kérdezzek egyet tőletek kedves edzők: azért tanultátok az anatómiát, az edzéselméletet, azért jártatok el gyakorlati tapasztalatokat szerezni, hogy később 1500 ft-os óradíjjért dolgozzatok?....A választ ti tudjátok. 

Tehát én arra bátorítanálak benneteket kedves edzők, hogy ameddig elmentek és elfogadjátok az árakat, addig ez így is fog maradni, ha viszont, vissza utasítjátok és azt mondjátok, hogy ennél többet ér a tudásotok és a szakma, akkor meg fog változni, hiszen a piacra reagáltok és azt mindannyian alakítjuk. 

 Its a market economy apparently the demand for great coaches exceeds the supply so of course the price of good coaches is going to be high

Michael Gartner

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tancrehabilitacio.blog.hu/api/trackback/id/tr4614045938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása