"Mert a tánc mindenkié"...

Tóth Sára-TáncRehabilitáció

Hosszas várakozás után végre sikerült…

2018. július 22. - TáncRehabilitáció

Évekbe telt, de elindultam azon az úton, amire mindig is vágytam. Nagyon boldog vagyok. Azt már az előző posztokban is megosztottam veletek, hogy lassan 5-éve, hogy mozgássérültekkel, értelmi fogyatékosokkal és idősekkel foglalkozom. Mint mindenki, én is step-by step kezdtem el és úgy érzem, még mindig nem tartok ott, ahol lenni szeretnék. Talán csak most jön a neheze. Számomra nem volt annyira idegen ez a terület, hiszen a családomban is van olyan, aki kerekes székes, majd később az iskolában sem volt félelmem azzal kapcsolatban, hogy mitévő legyek az autista vagy éppen mozgássérült osztálytársammal.

 

De visszatérve a cikk címére, hosszas várakozás után eljutottam odáig, hogy meglapítottam és be is jegyezték az alapítványomat „A Tánc Mindenkié, Magyar TáncRehabilitációs Alapítvány” néven. Akik követnek Facebook-on, ők tudhatják mennyi munkám, időm és energiám van abban, hogy eljutottam az alapítvány létrehozásáig. Célom, hogy rekreációs és egészségmegőrző komplex szolgáltatásokat biztosítsak sérültek és idősek számára. (Gondolok itt most masszázsra, táncra, közösségi élményekre, stb.) Szeretném, hogy az egészségkultúra megváltozzon és a betegségmegelőzésre valamint a rehabilitációs, illetve művészeti eljárások együttes alkalmazása is előtérbe kerüljön. Remélhetőleg sok emberhez eljut az a gondolat, hogy az  idősekkel és a sérültekkel foglalkoznunk kell és nem hagyhatjuk őket magukra.

ngo.jpg

Sajnos az életünk folyamán mindannyian kerületünk olyan helyzetbe egy baleset vagy a nem túl egészséges életmódunk által, hogy sérültekké válunk.  Az öregedés, pedig ha jól tudom elkerülhetetlen. :) Így fontosnak tartom azt a perspektívát, hogy szembenézünk a ténnyel, miszerint  bizonyos csoportok megsegítése csak közös erővel történhet. :) Biztos neked is van nagymamád, anyukád, aki már nem fiatal, vagy aki mozgássérült. Kérdezd meg tőle, hogy milyen egyszerű és olcsó megoldást ismer annak érdekében, hogy egészségesen teljes életet tudjon élni?36954534_2051008914930039_7718790266592690176_o.jpg

Ha kaptatok, válaszokat nyugodtan kommentteljétek. :) Ha nem, akkor megérthetitek, hogy miért alapítottam meg a „A Tánc Mindenkié, Magyar Táncrehabilitációs Alapítványt”.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tancrehabilitacio.blog.hu/api/trackback/id/tr6814128689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása