"Mert a tánc mindenkié"...

Tóth Sára-TáncRehabilitáció

Nem csak adni jó (első rész):

2018. augusztus 12. - TáncRehabilitáció

Ebben a bejegyzésben egy hatalmas hírt szeretnék megosztani veletek. Ugyanis ismét pörögtek az események. Mielőtt előre szaladnánk a történetben az előzményekről is beszámolok.

Korábbi bejegyzéseimben olvashattátok, hogy megalapítottuk: A tánc mindenkié Magyar Táncrehabilitációs Alapítványt, annak érdekében, hogy minél több egészségfejlesztésben legyen része az időseknek és a fogyatékkal élőknek. Több szervezettel dolgozom együtt ilyen például az Olajág Otthonok, Telkiben a Hold Otthon, Pátyon a Levendula Ház, Down-Alapítvány egyik lakóotthona, Tisztelet Társaság, és vidékre is járok Győrújbarátra az Egy a Világunk Alapítványhoz.

34368479_1993028347394763_2445464845454147584_o_1.jpg

Az egész történt oda vezethető vissza, hogy a Tisztelet Társaságnál a nagyis csoportommal arról beszélgettünk milyen izgalmas lenne, ha fellépnénk egy rendezvényen és megmutatnák, hogy az idősebb generáció is szeret mozogni és igényük is van rá. Nagyon lelkesek lettek és egyből beindult a fantáziánk. Mondtam nekik, hogy én el tudnám képzelni az egyik székes kis koreográfiánkat színes izgalmas pom-pomokkal. Ekkor nagyon megörültek és mondták, hogy ez nagyon jó ötlet, mert már biztonságosan tudják kivitelezni azt a mozgás sort melyet  öt hónapja gyakorlunk. Körbe néztem az interneten és rá kellett eszméljek, hogy ehhez bizony legalább 50-60 ezer ft-ra lenne szükségem, ha 20 darab pom-pomot vásárolnék a nagyik számára. Nagyon fiatal még az alapítványom, amit ezért hoztunk létre, hogy biztosíthassak a célcsoportjaim számára lehetőséget, hogy egészségmegőrzésben legyen részük, tehát ha törik, ha szakad, akkor is összeszedem számunkra a 20 darab pom -pom árát.

38235195_2086127624751501_9109406243591553024_o.jpgGyűjteni kezdtem, és kiposztoltam facebookra, instára és mindenhova, ahol az alapítványom jelen van, hogy gyűjtést szervezek. 

38744666_2099673800063550_1509174606424965120_o.jpg

Majd megjelent az első adakozó a számlámon.:)  Nagyon boldog lettem és az első kétezer forint hihetetlenül sok energiát és boldogságot nyújtott, hogy sikerülni fog a kitűzött célunk. Igazán hálás vagyok a mai napig a legelső adományozónak. Köszönöm Boskovits Évának és édesanyjának. 

Aztán egyszer csak kaptam egy meghívót Schmuck Andortól melyben ez állt:

„Tisztelettel meghívlak 2018. augusztus 9-én, csütörtökön délután 6-kor a Kempinszki Hotel Blue Fox (Budapest Erzsébet tér 7.) bárjába egy koccintásra, abból az alkalomból, hogy a Budapest egész területén fogható Broadway Fm 87.6 Rádió tulajdonosa Tóth Ádám szerződést köt velem. Augusztus 13-tól minden héten hétfőn, szerdán és pénteken este 7-től indul új műsorom: A nemcsak a húszéveseké a világ címmel! Szórakoztató, program ajánló eseménybemutató, érdekvédelmi élő adás sok információval az idősebb generációknak!”A műsorvezetésért kapott tiszteletdíjamat a Tóth Sára alapítványának ajánlom fel .”

Ekkor nagyon meglepődtem ugyanakkor, ahogyan az lenni szokott nálam ugráltam otthon a boldogságtól. Nem gondoltam volna, hogy ilyen megtiszteltetésben lesz részem. Szerintem igazán nemes és szép gesztus ez bármely embertársamtól, hogy így szeretne segíteni az idősebb generáció TáchRehabilitációját.

A következő bogbejegyzésemből megtudhatod, hogy milyen élményben volt még részem a gyűjtés és a rendezvény kapcsán.

A Magyar TáncRehabilitációs alapítványt a Magnet Bank: 16200247-10005680 számlájára való bármely kis összegű támogatással megteheted.

A bejegyzés trackback címe:

https://tancrehabilitacio.blog.hu/api/trackback/id/tr514175643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása