"Mert a tánc mindenkié"...

Tóth Sára-TáncRehabilitáció

ATV Heti Napló és a TáncRehabilitáció

2018. október 03. - TáncRehabilitáció

Ismét nagy hírekkel szolgálhatok számotokra!  Nemrég szabadságomat töltöttem,( őszintén már nagyon rám fért) amikor egyszer csak megcsörrent a telefonom....Valahogy már több bejegyzésem is kezdődött ezzel a mondattal és utána általában felpörögtek az események.

 Nos két hete szerdán Török Réka hívott fel ,tudjátok ő az a mosolygós barna hajú, szép lány az ATV-n. :) 

atv_facebook.jpg

Ezekkel a szavakkal kezdte:

  • Szervusz Török Réka vagyok, az ATV- heti napló riportere és szeretném megkérdezni, hogy esetleg a héten lenne-e lehetőség arra, hogy forgassunk veled egy riportot és arról, hogy milyen szép dologgal foglalkozol. Hallottam, hogy kerekes székeseknek, illetve a Down-alapítványnak is dolgozol és táncórákat tartasz. Engem nagyon érdekelne és szeretnék veled egy teljes napot forgatni, hogy betekinthessek az óráidba ,valamint érdekelne, hogy mi a motivációd és miért csinálod mindezt.

Meglepődtem, ugyanakkor nagyon boldog voltam és egyből elmosolyodtam. 

  •  Köszönöm szépen Réka! Természetesen forgassunk, szeretném megmutatni, hogy a Tánc tényleg mindenkié. :)

42706985_2176171512413778_5301900349659938816_n.jpg

( Zárójeles megjegyzés azóta se nőttem nagyobbra:)))

Nem is szeretném tovább szaporítani a szót, inkább nézzétek meg a videót, annyit elárulok, hogy fantasztikus csapattal dolgozhattam együtt.  Rékát rendkívül érdekelte mivel foglalkozom, hogyan tartom az óráimat, mikor született meg a gondolat, hogy alapítvány formájában folytassam a tevékenységemet és az  életemet. Mielőtt találkoztunk volna a forgatás napján, már előtte elkérte a blogomat, a facebook oldalamat és úgy éreztem, hogy mindent tudni szeretne rólam és a tanítványaimról. :) Örülök annak, hogy érzékenyek voltak a témához és profin mozogtak az adott alapítványnál vagy Otthonokban. 

De szeretném megmutatni nektek az ÉLŐ-bejelnetkezésüket is melyet minden egyes heti napló adás végén beiktatnak és a szerkesztők ( riporterek is megjelennek az adásban) és elmondják, hogy nekik milyen élmény volt az adott téma főszereplőjével forgatni. 

Annyit szeretnék csak hozzáfűzni, hogy köszönöm szépen a lehetőséget és Vujity Tvrtko meghatóan szépen beszélt arról, hogy ő hogyan látja az óráimat és a hivatásomat. Nem is mondhatta volna szebben miről szól az életem. �

Köszönöm nektek: ATV és a Heti Napló teljes stábjának és további nagyon jó munkát kívánok a számukra. 

A bejegyzés trackback címe:

https://tancrehabilitacio.blog.hu/api/trackback/id/tr7314279753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása