"Mert a tánc mindenkié"...

Tóth Sára-TáncRehabilitáció

Mit várhatunk el egy gyógymasszőri képzéstől?

2020. január 20. - TáncRehabilitáció

Előszőr is Boldog Új Évet kívánok a blogomon keresztül is. Ebben az évben még nem írtam bejegyzést, de ugyebár van az a mondás, hogy mindennek eljön az ideje. Ennek is eljött. 

A következő "cikkemben" összeszedtem számotokra, hogy egy gyógymasszőri képzéstől mit is várhatunk el.
question_1.jpg
Szeptemberben beiratkoztam egy egészségügyi szakiskolában és 10-hónapon keresztül tanulhatom a szakma szépségét.
A mai világban nem könnyű tájékozódni, hiába mondják azt, hogy az internet segítségével lehetőségek tárháza jelenik meg az emberek számára. Arról nem is beszélve, hogy a fiataloknak egyre nehezebb szerintem eldönteniük, hogy mihez kezdjenek az életükkel.  
Ha engem kérdeztek ez típus függő is vagy fogalmazhatok úgy is,hogy embere válogatja. Vannak akik a jég hátán is megélnek és tudják, hogy mit akarnak, illetve vannak olyanok, akiknek mindig támogatásra lesz szükségük és a döntéseiket is nehezebben hozzák meg.    Ez nem egy egetrengető probléma hiszen így kerek a világ. 
Én pontosan miért is kezdtem el a képzést?
A válasz számomra roppant egyszerű, mert a rehabilitáció alapja és kapcsolódik a mozgáshoz az emberekhez, valamint ez egy plusz irányzat mellyel segíthetek, ha valakinek fájdalma van. Szeretném kitágítani a klientúra körömet és a fogyatékosággal élők, valamint idősek mellett, nem csak a TáncRehabiltációt, hanem a masszázst is alkalmazni fogom. Egy olyan klientúrakörnek szeretnék segíteni akik szívesen fogadják azt, hogy nem csak masszőr vagyok, hanem mozgásterápiával és egészségmegörzési tanácsadással is foglalkozom. 
Nekem ez az indittatásom. A masszázs prevenció is, hiszen ha gyakran járunk masszőrhöz elkerülhetjük az esetleges stroke-ot, sérv-et és befagyott váll szindrómát. Azért ez nem hátrány. 
prevention.jpg
 Egy ilyen képzés során sok új tapasztalatot és tudást szerezhet az ember, bármilyen előképzetséggel is rendelkezik. Nekem is vannak egészségügyi csoporttársaim, ( itt most például nővérekre gondolok) de akadnak masszőrök( svéd masszőr képesítéssel rendelkezők) és totálisan más területről érkező szakemberek is.(marketingesek)
Új kapcsolati tőkére tehetsz szert, és nem utolsó sorban új embereket ismerhetsz meg. 
Minden héten szombaton vannak a képzések reggel 9-től délután 5-ig és szép számmal vannak elméleti óráink. Tanulunk belgyógyászatot, egészségügyi ismereteket, anatómiát, orvos ilatint, sebészet és traumatológia, mikrobilógia-járványtan,ápoláselméletet és természetesen masszázshoz kapcsolódó tárgyakat is.      ( masszázselmélet és masszázs gyakorlat) 
A gyakorlatra is hangsúlyt fektetnek, így kórházban klinikai gyakorlatot kell teljesíteni, illetve gyógyfürdőben is megadott óraszámban kell megjelenni és egyből a mélyvízbe dolgozni.
Ezen kívül én még azt a megoldást találtam magam számára, hogy ismerősökön barátokon és családtagokon át heti rendszersséggel gyakorlatot szerzek, annak érdekében,hogy kíváló masszőr válhasson belőlem. 
Több kisebb vizsgával kell megbírkozni az év folyamán (legtöbb írásbeli), hogy júniusban a záróvizsgára belépőt nyerhessen az ember. 
study.jpg
Kíemelkedő szakemberektől tanulunk példának okáért olyan gyógy-sport és egyéb masszőri képesítéssel rendelkező szakemberektől, akik 20-30 éve a szakmába dolgoznak és külföldre járnak, hogy haza hozzák a legújabb tudásukat. Tömérdek egészségügyi dolgozóval találkozunk, akik az esetek többségében nem irreális elvárásokkat állítanak elénk és szakmailag szilárd megalapozotsággal beszélnek az adott szakterületeikről. 
Az én helyzetem picit más 2016-ban elvégeztem a svéd alap masszőri képzést és azóta is időnként kiegészítő terápiaként használtam, majd tavaly levizsgáztam talpreflexológiából is és idén remélhetőleg befejezem a gyógymasszőri képzést. Számomra fontos, hogy egy adott területen küzdjek és a legjobbaktól tanulhassak, annak érdekében, hogy kíváló szakember válhasson belőlem. 
Ezt kívánom nektek is, hogy találjatok egy olyan területet amit nem csak szívből szerettek, de képesek vagytok érte küzdeni tüzön vízen át.
deram.jpg
Gyönyörű az , ha az ember célba lát, s eléri azt tűzön vízen át

A bejegyzés trackback címe:

https://tancrehabilitacio.blog.hu/api/trackback/id/tr2215417894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása